zondag 8 maart 2009

Reactie van Aartje van Os-Smith; Shelly, Idaho

Alle de Bruijn's opgelet, er heeft zich een familielid aangemeld.
Onderaan de mail vind je de link naar de weblog van Aartje.

"Hello Jacomien:

Even een e-mailtje van een nicht van jou uit Amerika. Je bent mijn 3c1r. Die informatie heb ik van je blog afgehaald.
Anna van Os is de dochter van Hendrik van Os en Regina Wouterina Souwer (my 2ggparents).
Antonie van de Waardt (zoon van Hendrik van de Waardt en Wouterina Kars) was mijn leraar Engels en Aardrijkskunde op de Dr. Abraham Kuijperschool in Vlaardingen, waar ik in 1943 van slaagde.
Er zijn nog meer verbindingen - Geertje 't Lam die met Cornelis Bogaard getrouwd is, is mijn 1c5r. Ook is Cornelis Bogaard familie van mij. Ik heb ook Pothuijsen in mijn lijn.

Ik ben in 1950 met mijn ouders, 2 zusjes en a broer naar Amerika ge-emigreerd.
Ik ben in 1951 getrouwd met Robert Russell Smith (overleden in 2002).
Ik heb ook een blog, hoewel ik die niet zo goed bijhoud: aartjesblog.blogspot.com

Best wishes,

Aartje van Os Smith
Shelley, Idaho"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen