zondag 11 oktober 2009

Ansichtkaart aan Abrahamina Johanna?

Volgens mij:
Ansichtkaart aan Abrahamina Johanna de Bruijn-van de Waardt, mijn oma dus.
Gedateerd: 22-01-1932.
23 januari is de geboortedag van Abrahamina Johanna (Mien).
De kaart is gericht aan de heer H. de Bruin.
Op dit adres hebben zij gewoond van 1929 tot en met 1937.

Indien je onjuistheden constateert wil je dit dat aan mij melden. Ik heb deze kaart met een vergrootglas bekeken, maar ik kan helaas niet ontdekken van wie deze kaart afkomstig is.

Wat mij opvalt: de kaart is gericht aan zus en zwager.
Dit zou betekenen dat het een kaart van haar zuster is, maar welke, of haar broer.
Rechts bovenaan lees ik Mina, maar dan "van ons allen u...... en kinderen.
En de paraaf aan het eind is mij ook nog niet duidelijk.





Foto: En wie is deze kleine jongen?

De tekst zoals ik deze ontcijfer!
Beste Z en Zw en kinderen
Met deze hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en hopen dat u deze dag nog vele jaren moogt herdenken. Ik stuur u deze kaart, de kleine jongen is het geen dikkert, het is een lekkere jongen.
Gaat het alles nog goed, hier zijn veel zieken menschen de kinderen zijn allemaal ziek geweest. Nu Mina de hartelijke groeten van ons allen u .......... en kinderen kom je niet eens over
C..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen